Tuesday 20 October 2015

Heelloooooo  

 

Guess who's back?? Aiyoo lama kan sy menyepi.. Biasa laa assignment bertingket tingket uols. Okay firstly, sy bersyukur ke hadrat illahi kerana masih lagi diberi peluang dan kesempatan dalam meneruskan perjuangan sy dalam menyiapkan assignment yg diberi. 
 
Alright, seperti yang anda ketahui sebelum ini dalam TEXTILE APPRENTICESHIP ,sy mencari sebuah organisasi yg membuat tote bags tetapi malang ny nasib sy tidak terlalu baik dan organisasi tersebut telah di tolak oleh MADAM UMMI ZINNIRAH iaitu my LECTURER yg mengendalikan TEXTILE APPRENTICESHIP ini. Tak pe lah kan maybe xde rezeki sy kat situ kan. Sy apa lagi  terus panic ah mne nak cri organisasi yg membuat handmade product dalam masa yg agak singkat..
 
Cari,cari dan terus mencari dan akhirnya ketemu jua.. Penat lelah semua ada tetapi allhamdulilha di permudahkan urusan oleh Allah S.W.T.. My second organization is all about CROCHET yg di jumpai kedainya di pasir tanah merah. Alright stay tuned, i will update more more and more about my organization and also about crochet yea guys..

 

 


 

No comments:

Post a Comment