Thursday 8 October 2015

HELLO MY BEAUTIFUL CREATURE


Annyeonghaseyo to all my friends and also to the people who is currently view this blog. Firstly, let me introduce about my self. My name is SNFAA a.k.a Siti nurfathiah abd aziz and was born in kelantan.. I am graduated from UITM in diploma ART&DESIGN and in bachelor i still in the same field of ART&DESIGN. yeahh

Actually, tujuan saya do this blog for my assignment yea. Nama yang diberi untuk subjek ini adalah TEXTILE APPRENTICESHIP and for my lecturer yang mengajar subjek ini tersangat lah baik dan comey lotey hehe. Mesti korang tak faham kan lotey itu ape? My blog is about ???? rahsia sikit okay.. klu korang nk tahu dengan lebih lanjut  What  is Textile Apprenticeship? and also about my organisasi yang saya buat ini, please always visits my blog dan sentiasa mengikuti perkembangan this blog dari masa ke semasa yea cik kak dgn cik abe oii..

So, i think setakat ni dulu lah sedikit sebanyak perkenalan kita yea. if you want to know more about my organisasi please stay tuned and i will elaborate more, more and more..
Peace no warr to all my beautiful creatures..


No comments:

Post a Comment